Information fra YAF

Så kan vi igen også informerer via hjemmesiden

29-08-2021

Lidt information

Sendt ud Lørdag formiddag på e-mail til de medlemmer, som vi har en sådan på.

Desværre er FDA appen blevet nedlagt og det er årsagen til fejlbeskeden på vores hjemme side omkring information – her skal vi havde lavet en anden løsning, så vi igen kan informerer.

Canaldigital og Viasat er fusioneret til Allente og i den forbindelse har de valgt, at nedlægge Viasat kanaler på 5Ø og ligge dem over på 1W – denne omlægningen har foreningen gjort første gang i juni måned, men den 16 august blev de fleste kanaler fra Viasat markeret med OLD – da de bliver flyttet til nye frekvenser – det har foreningen, så gjort i sidste uge og lagt dem på samme program pladser ud på vores kabelanlæg, men i går (fredag) aften gik vores modtager modul i baglås og TV3 HD, TV3 Plus HD, TV3 Sport HD og Golf kanalen forsvandt – det var også årsagen til pixeleringer på DR1 mf.  Vi har hertil morgen kl. 07.00 – 09.00 fået skiftet modtager modul og lagt kanalerne ud igen på samme program pladser – men det kan dog kræve en ny kanalsøgning for pakke 2 og pakke 3 medlemmerne, hvis man ikke kan se kanalerne.

28-08-2021

Graveskade status

Dansk kabel-tv har samlet alle de fejlmeldte graveskader i går og i dag på fyrrevej 39, så alle skulle være i orden igen.

21.10.2020

Graveskader på Poppelvej 55 og Fyrrevej 41-47
Fibia´s graveentreprenør har gravet kabler over og vi har bestilt vores service firma Dansk kabel-tv, som er på vej
20.10.2020

Internet er oppe igen
Fejlen er blev fundet (Ejby) og rettet – så der er forbindelse igen, hvis man ikke lige kan komme på, så genstart Kabelmodem og evt. egen router
17.10.2020

Internet nede opdatering
Der er stadigvæk ingen forbindelse ind på vores Fiber fra TDC/Sentia og de arbejder på finde årsagen. Der er intet lys i fiberen, som der burde være – så om det er en graveskade eller andet udstyr hos TDC, er det de arbejder på findes ud af. Vi skriver her og sender e-mail til alle internet medlemmer – når der igen er forbindelse.
17.10.2020

Graveskade i Roskilde

Der er i øjeblikket en graveskade i Roskilde som påvirker flere internet linjer. Der er på nuværende tidspunkt ingen tidshorisont. Updateret kl 18:10

06.12.2022 18:00